Divendres
dia 29 vam anar a un museu de roques de ferreries. Mus van mostrar
tots es tipus de pedres i de roques de Menorca. Hi ha 4 Menorques segons es tipus
de roques: Menorca vermella, Menorca fosca, Menorca
grisa i Menorca blanca. Tambe tenien un mapa que hi havia un
forats que de dins tenien roques que podiem tocar. I mus vam passar
molt be.
AQUEST ÉS EL BLOG DELS FILLETS I FILLETES DE LA CLASSE DE SEGON-A DE L'ESCOLA CASTELL DE SANTA ÀGUEDA DE FERRERIES, MENORCA.
dilluns, 2 de maig del 2016
VISITA AL MUSEU DE FERRERIES
dimecres, 27 d’abril del 2016
Festa del llibre
A sa escola tenim un mural per celebrar es dia des llibre i tots es fiets i fietes podem dur una foto de com llegim un llibre.
Ferreries net
Dilluns
dia 25 de abril vam celebra el dia de la terra. mus vam posar els
guants i vam anar a sa marina a recollir fems i tambe vam anar a
nes carrer i vam recollir molt de fems.
Iker
GEMMA
Na Gemma va guanyar es concurs de dibuix de Sant Bartomeu. Li van donar un diploma i euros per comprar carpetes i coses de escola. Dimecres dia 27 de abril va dur es diploma a sa escola i mus vam fer una foto.
Mireia
Mireia
dimarts, 19 d’abril del 2016
COLONIES A ES CANALO
Els dies 19 i 20 de maig anirem a dormi a es Barranc d'Algendar amb es de 2nb. Partirem dia 19 a las 9 des mati i dia 20 tornarem a las 13 i 30.I caben 33 persones i anirem a peu i tornarem amb bus. Tenim moltes ganes de anari!!!!
Nofre i Gemma
Nofre i Gemma
dimarts, 12 d’abril del 2016
AHIR VAM ANAR AL TEATRE
Es alumnes
de terce ens vam fer tres obres de teatre que se deien Hombre sacamuelas, sa segona El pais de los sinceros i sa tercera se deia El fantasma
caramba. Ere en castella i hu van fer a nes teatre des menjador. Hu van fer molt be, vam riure molt. I mu vaig
passa mot be.
LA GIMCANA DE FERRERIES
Dimecres
era es darrer dia d'escola. Vam fer una gimcana per Ferreries. Vam
fer grups de 1r 2n i 3r cicle, cada grup tenia un nom es meu es deia
Barba negra.
De
mestra me va tocar na Rita i na Belen. Sa gimcana consistia en sercar
un tresor. Hi havia una prova de fer un rap,una de fer un
laberint,pensar noms de pirates,fer coses de daus...Per trobar el
tresor vam fer un puzzle i el puzzle ens indicava on era el tresor.
El tresor del meu grup era a la sala dels ordinadors. El tresor eren
monedes de xocolati. Jo mo vaig passar molt be.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

